والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا| کمپدلی: گام بزرگی به سمت پیشرفت برداشتیم

15:48 - 03 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۵۳۴۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم‌ ملی والیبال زنان ایران گفت: امروز مقابل چین بازی داشتیم که یک گام خوب برای پیشرفت بود، اگر اشتباهات فردی را کمتر می‌کردیم، در ست دوم هم برنده بودیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، الساندرا کمپدلی بعد از شکست تیم ملی ایران مقابل چین اظهارداشت: چین از هر نظر از تیم ایران قوی‌تر بود، آن‌ها در توپ‌گیری و دریافت قدرتمند ظاهر شدند، این تیم با داشتن پنج مهاجم برای حمله از نظر تاکتیکی و تکنیکی قوی تر از ما ظاهر شد، با این وجود می‌توانستیم ست دوم را ببریم.

وی افزود: من از این موضوع خیلی خوشحالم که توانستم از بازیکنان جوان در ترکیب مقابل چین استفاده کنم، خیلی از آن‌ها برای نخستین بار حضور در یک بازی‌ بین‌المللی را تجربه ‌کردند. خوشحالم که توانستم این فرصت را به آن‌ها بدهم حتماً در بازی های بعدی هم این کار را خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: همانطور که قبلا هم گفتم هنوز برای رسیدن به هدف اصلی‌مان فرصت داریم این بازی برای تیم ایران اهمیت بالایی داشت. بازی مقابل ژاپن هم سخت خواهد بود بعد از آن نیز دو دیدار ضروری و مهم برای رسیدن به هدفمان در پیش داریم.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل چین مغلوب شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: کمپدلی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *